Panaszok kezelése

Panasztételi jog

Az ellátást igénybe vevő és hozzátartozója panasszal élhet az Intézmény részéről fennálló kötelezettségek teljesítésével kapcsolatban, így különösen

- az Intézmény vezetőjének, dolgozóinak szakmai, titoktartási, valamint érték-, és vagyonvédelmi kötelezettségeinek megszegése

- az ellátást igénybe vevő személyiségi jogainak, kapcsolattartási jogának sérelme, valamint

- az ellátás körülményeit érintő kifogások esetén.

A panasz kivizsgálása az Intézmény vezetőjének feladatkörébe tartozik, aki tizenöt napon belül köteles a panasztevőt írásban értesíteni a panasz kivizsgálásának eredményéről. Amennyiben az Intézmény vezetője határidőben nem intézkedik, vagy a panasztevő nem ért egyet az intézkedéssel, az intézkedés kézhezvételétől számított nyolc napon belül az Intézmény fenntartójához fordulhat jogorvoslatért.

Ellátottjogi képviselő:

Az Intézményben Ellátottjogi Képviselő működik, aki az ellátást igénybe vevők részére nyújt segítséget jogaik gyakorlásában.

Elérhetősége:

Ladányi Mónika

Telefon: 06-20/4899-605

Hívható: hétfőtől csütörtökig 8:00-16:30 óráig,

pénteken 8:00-14:00 óráig.

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Fogadóóra időpontja: telefonon előre egyeztetett időpontban (minden hónap 3. hétfőn, 8:00-11:00 óráig a Margaréta Otthon tárgyalójában)

Betegjogi képviselő:

Elérhetősége

Dr. Kristóf Csaba

Telefon: 06-20/4899-612

Hívható: hétfőtől csütörtökig 8:00-16:30 óráig,

pénteken 8:00-14:00 óráig.

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Fogadóóra időpontja: telefonon előre egyeztetett időpontban

Fogadóóra helye: 6000 Kecskemét, Nyíri u. 38.

Ahogy majdnem minden honlappal rendelkező szervezet, az ESZII is használ sütiket a weboldalain.